Varzesh3.com ورزش سه

ابزار نظرسنجی

نظرسنجی
انريکه: اگر بازيکنانم ضد من باشند،استعفا ميدهم

جدیدترین های دنیای فوتبال

جدیدترین عکس ها ویدیو ها واخبار ورزشی فوتبال

انريکه: اگر بازيکنانم ضد من باشند،استعفا ميدهم

asal-njr
جدیدترین های دنیای فوتبال جدیدترین عکس ها ویدیو ها واخبار ورزشی فوتبال

انريکه: اگر بازيکنانم ضد من باشند،استعفا ميدهم

لوئیس انریکه که این روزها وضعیتی بحرانی دارد و انواع شایعات در مورد اخراج شدن او و اختلافش با مسی شنیده می شود، در نشست خبری این بازی شرکت کرد و به سوالات پاسخ گفت :

اتلتیکو

حریف جذابی برای ما به حساب می آید.فکر نمی کنم اتلتیکو از لحاظ تاکتیکی تفاوت چندانی نسبت به فصل گذشته کرده باشد. آنها تیمی بسیار متحد هستند. تیمی که در ضد حملات و توپ های ارسالی بسیار خطرناک است.در فاز دفاعی نیز عملکرد این تیم قابل توجه است.آنها یکی از بهترین تیم های اروپا هستند. در مجموع با آمدن تورس و کانی، خطرناکتر نیز شده اند. برای انتخاب تاکتیک، تمرین امروز اهمیت زیادی برای من دارد. نباید به آنها ضربات کاشته بیرون محوطه جریمه و همچنین کرنر های زیادی بدهیم.

بازیکنان ناراضی

این مسائل برای من اهمیت ندارند و من روی وظیفه ام که بهتر کردن تیمم است، تمرکز کرده ام.

تنش های موجود در بارسا

بین شایعات و آنچه واقعا درون باشگاه می بینم، تفاوت زیادی وجود دارد و این شایعات برای من ارزشی ندارند. می دانستم مربیگری بارسا چه عواقبی دارد و پیش بینی این روزها را می کردم. در لالیگا با 90 امتیاز هم می توان قهرمان شد و هم سوم. از آنچه در درون تیمم می بینم خوشحالم و انگیزه من تفاوتی نکرده است.

ژاوی

ژاوی مصدوم است و فردا او را در اختیار نداریم. تصمیم گرفتم در مورد او ریسک نکنم. در این نشست ترجیح می دهم در مورد بازیکنانی که فردا در اختیار دارم صحبت کنم.

کار کردن با آسودگی


با وجود فشار شایعاتی که از بیرون به ما وارد می شود، کار خودم را به آسودگی در حال انجام دادن هستم.درون باشگاه چیزی بر ضد خودم احساس نمی کنم.ترجیح می دهم به مسائلی که باعث قدرتمندتر شدن تیم است فکر کنم. هر روز، بیشتر از روز گذشته احساس قدرت می کنم و انگیزه ام نیز روز به روز بیشتر می شود.

سیمئونه

به تدریج در حال مسلط شدن بر اوضاع است.نباید کسی را فریب داد. اتلتیکو بر خلاف آنچه سیمئونه می گوید، یکی از مدعیان قهرمانی در همه رقابت هاست؛ نه مدعی سوم شدن.

احساس تنهایی نمی کنید؟

خیر، همان احساس روز اول ورودم به بارسا را دارم. همان حسی که به بازیکنان و اطرافیانم در باشگاه داشتم.

بازیکنان حامی شما هستند؟

تاکید می کنم، من کار خودم را در باشگاه انجام می دهم.روزی که ببینم بازیکنانم با من همراه نیستند، بارسا را ترک می کنم ولی هنوز به چنین احساسی نه الان و نه در کل دوران مربیگریم نرسیده ام.

معضل دو دستگی بین هواداران

همه از بارسا و مسی حمایت می کنند. الان که مربی هستم می خواهم که هواداران، از بازیکنانم بیشترین حمایت را داشته باشند.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها:

.: Weblog Themes By SlideTheme :.